Digital Banking& Cybersecurity

2 aprilie 2019, CROWNE PLAZA, sala Primavera

Atunci când evaluează instituții financiare, consumatorii de servicii financiare de astăzi nu mai compară bănci, ci experiențe. Un furnizor poate fi selectat din câteva clickuri și poate fi schimbat la fel de rapid. Ce își doresc clienții? Servicii digitale în timp real, prin dispozitive mobile inteligente: cumpărături on-line, rezervarea unui zbor, planificarea unei vacanțe – totul este ușor, rapid și fără probleme. Modelul digital a schimbat jocul pentru totdeauna: a rămâne relevant în sfera serviciilor financiar bancare înseamnă a deveni o parte activă a vieții digitale a unui client iar siguranța, confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor sunt stâlpii în jurul cărora se construiesc aplicațiile în 2019 .

AGENDA

1. Digital BankingSesiune de discutii in Focusuri: Noile modele de business în serviciile financiar bancare• Care sunt beneficiile open banking ?• Cum pot fi băncile și companiile fintech parteneri pentru o mai bună experiență a clientului ?• Cum pot fi create experiențe digitale pentru consumatorii de diverse vârste ? Dar pentru persoanele neincluse financiar ?• Cum se pozitionează plățile instant în noul peisaj al plăților ?• Cum vor transforma noile tehnologii sectorul bancar digital – inteligența artificială, blockchain, cloud și Internet of Things ?• Human digital Banking

Keynote Focus: Transformarea experienței clientului prin inovarea digitală

2. Cybersecurity: Ghiduri de securitate

Demo-uri și discuții în Focusuri• Provocări în implementarea noilor reglementări europene&naționale• Noile tendințe în securitate ținând cont de schimbările produse de digitalizare• Human Intelligence vs Cyber Intelligence: Contraspionajul economic în banking• Artificial Intelligence and Machine Learning: From smart-defence to smart attacks• Procesarea identității• Q&A

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *